...mata aku ngantuk...

semalam kul 10 balik terawih dengan tak menyempat-nyepat aku nak landing kat katil... nikmatnye dunia aku rasa. en assuad keluar pulak tu.. syok gile tidok tanpa gangguan. entah kul berapa laki aku balik pun aku tak sedar.
sedar-sedar dah kul 4.30pagi. itu pun jam memekak kat telinga aku. kalu ikutkan ati aku, aku nak pejamkan je mata ni. tapi pikirkan anak-anak aku takut tak larat nak pose esok aku gagahkan jugak. mata tutup sambil meraba-raba berjalan. mujur aku tak tergolek kat tangga pagi-pagi buta tadi. kalu tak sia-sia je dapat mc free hari ni.
pas sahur 5.30 aku terus tido balik. 1 jam pun jadik... tapi nak bangun balik aduh.. mak.. susahnye..
dan kini aku nak bagitau AKU MENGANTUK GILEEEEEE !!!!!

6 comments:

Mieza's Penny said...

hehe...siannya...sabor je lah nak buat camne ek...:D

A.I said...

wahhhhhhhhhhhhh

AKU ADE GENG!!!!!

nape ko tak mintak tlg dengan maid ko amy? kalu aku, dah guna sebaik mungkin...muahahahahaha

nasazfrog... said...

ko ni berjalan pun bleh mata terlelap lagik,,, sabo jer lah... beb ngantuk tdo jer lah,,kang paksa diri poning lak ko kang.. :)
Selamat berpuasa..

Anonymous said...

hhehe cianyaaa... kalau la jatuh jatuh saham... eh2 ada saham lagi ker????

shawa said...

ko kan wife solehah....so sabau jer laaa yer...

attyfir said...

salam..
selalu kty pun camtu gak..
kekdg rasa mcm nak terlelap je balik..dgr alarm.tp pikio anak2 ngn asben nak bersahur..gagahkan jua