mari !!! mari !!! ayam golek

hari ahad tu aku sempat la pegi jenguk adik aku zura berniaga pasar ramadhan kat stadium melawati shah alam. masuk tahun ni dah 2 tahun berniga kat sini. memang laku gile.. sebelum kawin adik ipar aku ni memang dah berniaga ayam golek ni. memang resepi keluarga ayam golek dari kemboja. sedappppp... sesiapa yang pergi ke pasar ramadhan kat shah alam tu cuba-cuba lah beli ye.. aku pasti korang takkan kecewa (iklan gempak gile). tapi memang sedap. ayam golek paling laris kat sini.

ha.. ni nama ayam bakar madu asli.. siap ada uniform lagi jual ayam...
tengok... ramai orang dok tunggu.. walhal sebelah menyebelah dok jual ayam golek gak.. lengang je gerai diorang.. ish2 dah rezeki ko kat ayam dik...
tu adik aku dok sibuk cari duit kecik. taun lepas ko jadi kuli taun ni ko jadi tokey dah ye....
ha... ini la adik iparku..pian..
dok tekon belek-belek ayam.
semoga kalian ditambah-tambah rezeki.. leh anak aku dapat duit raya lebih...

5 comments:

mummysyafie said...

motif nak tambah duit raya lebih tau

nanonano said...

uit..
duet simpan lam baldi jerp?
seanng nk cekau ek :D

A.I said...

oooo..ni le dia adik kau ye mak ayam?? hihihi..Alhamdullilah murah rezeki dia kan? semoga bisness dowang akan trus majuuuuuuuuu..!

Mieza's Penny said...

nape x ambik gambo ayam nya...ni org buat apa...hehe

Y u Z z 9071 said...

nanti ko buat open house...suh adik ko masak ayam golek kak..