.sakitnye kepalaku.

hari macam malas je nak keje.. aku rasa macam nak mc je.. tapi bila dipikirkan dah ari jumaat aku gagahkan diri gak nak ke opis. kepala ni rasa macam nak pecah pun ada. dok main ujan je 23 ari ni...

ishh korang ada tak dapat email gambar yang ribut pada petang 1 april ari tu. membe aku ada email kan. takut siot. memang macam dah nak kiamat pun ada. tersedar seketika bahawa sudah hampir saat itu kepada kita. tapi apa amalan dan bekalan yang boleh kita bawa.. fikirkan lah wahai sahabatku.. ni aku nak paste kan mana yang aku sempat

Gambar diambil pada pukul 2.02, 1 april 2008. pandangan dari aras 52, menara 1, menara berkembar PETRONAS..



ya allah ya tuhan ku.. ampunkan lah dosa-dosaku.. dan sedarkan lah aku yang sering terleka ini.. amin






1 comment:

Y u Z z 9071 said...

Ya Allah..x tahu pun pasal ni..

sama-sama la kita ingat mengingati..