run for fun

ari ahad ari tu bawak anak aku gi kanival yang astro ceria buat.. aktiviti kanak-kanak.. run for fun. aku pun dah daftar anak aku lama dah.. tapi disebabkan kelewatan sampai tak sempat nak lari.. punyalah ramai pendaftaran tahun ni.. ada 14,000 orang yang sertai berbanding tahun lepas. aku dengar cite daripada mulut mak peserta yang menang tu seawal 4.30 pagi dah tunggu depan gate pemulaan. aduhhh awainye.. masa aku sampai depa dah start lari dah.. macam anak semut pun ada.. hampa anak aku nak berlari.. tapi tak pe.. jom kita gi main permainan yang ada...



tengok muka orang frust tu.. syian dia..



ayah pun sama gak.. nak gak post kat tiang tu..


ha.. tu dia... meh kuarkan bekalan yang ada.. jom makan.. lapo..

bersama tanusya- pelakon Geng Bas Sekolah


bersama chua...

yang ni jinak..



ha.. tu dia.. akcik licik pelakon GBS Geng Bas Sekolah (channel 611 astro ceria) anak-anak aku ni memang minat gila la ngan cite ni..

1 comment:

Y u Z z 9071 said...

apa lagi..

minta la jadi pelakon extra..

maknye pun leh jadi pelakon jugak..

jadi hantu jepun..ekekeke