ketumbit... adui...

adui.. sakit ngok mata aku ari ni.. dari semalam dah aku rasa len macam.. lupa lak nak story semalam nyer aktiviti.

semalan JPA ada wat Seminar Setiusaha kat PICC.. leh lah tahan bestnye. artis pun diorang jemput PTD-PTD yang muda-muda yang sedap gak suaranye dari bebudak AF sekarang ni. ada gak jemputan forum dari Datin Paduka Sharifah (ntah apa-ntah belakang nama dia) alah yang sampai ke kutub utara tu. best jugak dia bagi ceramah motivasi. iye la bekas pensyarah kat UITM.

dah-dah.. aku bukan nak story bab seminar tu.. aku nak bagitau yang mata aku kena ketumbit ari ni.. sakit dah la satu hal.. tambah lak ngan gatalnye... aduiiiii... aku rasa tak de la nak mengendap orang dok berak.. dah dapat tengok live... wat apa nak tinjau-tinjau lagi.. hahaha... bagi petua sape yang tau ubatnya.. kalu stakat nak suh aku gi klinik tak yah lah.. bukan nye suka sangat jumpa doktor ni.. kang di belek-belek sikit pastu suh pakai ubat.. dah melayang duit aku 3o inggit. bagi aku guna tradisional (mesti korang kata aku ni kedekut kan) tapi.. memang dah sah.. doktor-doktor klinik swasta ni macam tu.. jumpa tak sampai 2 minit dah suh kuar.. pastu bagi ubat panadol.. baik ko beli sendiri je kat famasi.. murah pun murah.. hahaha.. jom sama-sama boikot klinik swasta yang ntah apa-apa doktornye.... ya ampun kalu ada doktor yang baca blog aku ni..

5 comments:

applepie said...

hehehe..nih mesti kes mengintai nih..ahaks..

emellia said...

applepie -
nak wat apa aku mengintai.. mintak tunjuk je.. mesti dapat nye

Anonymous said...

skodeng sapo tu smpai ketumbit..hehe..
tp bab2 klinik tu memg stuju bangett..

Diana Ishak said...

orang kata sebab tengok kencing sendiri.

sukati aku la nak tengok ke tak, aku punya kencing. kot kuar kaler putih ke, kuning ke, indigo ke.

emellia said...

tauruzmama
meh sama-sama boikot klinik swasta ni.

greenapple
ha.. aku sokong. kang lain lak wana kang sape yang susah.