..petang yang sunyi..

petang ni rasa bosan sangat. nak balik rumah anak-anakku sume kat rumah neneknye.. kan skarang cuti sekolah.. suamiku ada urusan business kat jakarta (windu la... huhu...) jadi aku masih di opis walaupun jam sudah menunjukkan pukul 6.00 petang.
meh la aku coretkan tentang opis aku yang di makin sunyi ni..

ini pandangan dari luar.. cun tak.. aku amik kat frame.. bukan aku rajin nak snape dari luar tu..


ni nama kat patisyen meja aku. jawatan aku sebagai pembantu khas je.. dalam cakap omputih tu Personal Assistant.

ini lah keadaan meja aku.. dah sikit bersih dah.. tapi ada gak keje yang masih belum beres. dah petang-petang ni angin malas pun dah datang..

ni sume koleksi perhiasan atas almari aku.. dah macam kedai cenderamata pun ada aku tengok.
ni pegawai kat opis aku bagi masa dia bertugas di otawa kanada.

ha ini yang mahal sikit ni. sijil penghargaan sebagai pekerja cemerlang tahun 2006. cemerlang ke??? CEMERLANG, GEMILANG.. TERBILANG..
masa salam ngan pak lah.. lembut je tangan dia.. patut lah jane suka..

2 comments:

Y u Z z 9071 said...

wow..dah dpt apc rupanye..

doakan la lot dpt tahun ni..hehe

waa business apa di jakarta buk.

kirim kain ela leh?..nak buat baju kurung utk raya

emellia said...

kain ela enggak ada.. minah dangdut banyak la..

ye ke.. masuk nama dalam pencalonan ke?? moga-moga ada rezeki taun ni..