kau lah teman.. kaulah sahabat...

member aku ni ajak juga keluar dinner mlm ni.. tapi malas gak rasanya, nak drive sampai ke shah alam tu... ha.. aku tak penah cite kat korang tentang membe aku ni kan.

namanye zawiyatul huwaina binti abd malek. aku panggil zai je. aku pun tak tau kenapa aku leh rapat dengannya.. mungkin sikap kami yang berbeza yang leh watkan persabahatan itu jadi leh panjang. walaupun kadang-kadang bergaduh macam perang dunia pun ada. tapi dia tetap sabar ngan perangi gila aku ni. meh aku nak tunjuk sikit muka dia yang tak berapa nak cun ni..

ha itu dia.. kaulah teman dan sahabatku..


ala-ala manja lah tu... ishhh...
sahabat adalah perlu dalam hidup ni. kadang-kadang ada masalah yang tak dapat kita sendiri selesaikan.. dialah menjadi tempat mengadu.

masa kat PD.

masa kami di kuching. ngan pakcik iban ni. sempat lagi berposing ngan cawatnya.

ni masa majlis pertunangannya.. huhu.. macam dah ilang sahabat ku..
tetapi aku tetap doakan semoga kalian berbahagia. aminnnnn...

2 comments:

Y u Z z 9071 said...

zai..

kak amy ni masa dok asrama dulu
dia sgt sombong..dia ada aweks tau

haha lariks..

emellia said...

lot..
ko jeles ke apa.. sebab akak tak layan ko ke.. hehehe..

ko jangan nak wat fitnah tau. mana ada aweks..