lunch at alamanda..

tengahari kitaorang satu opis dok pening nak p makan kat mana.. last-last gataikan kaki tuk berjalan kat alamanda je.. perut aku masih kenyang lagi coz masuk opis tadi pun dah kul 10 pagi (huhu.. macam opis ni ada share ngan bapak aku lak aku wat).. jadi breakfast pun lewat.. dah member-member ni sume nak kuar aku pun takkan nak dok melangok sensorang kat opis. baik aku ikut skali. ni je aku makan tuk lunch.


kuewtiauw kerang. ngan tea o ais.. itu pun tak abih.



ni hajah rubi.. baru balik haji ni. cc kat opis aku. tu ais kacang tu dia punya tu.. syok kan.. nak share sikit leh..



ni lydia. pembantu undang-undang kat opis tu. ha.. wat mula paling ayu lah tu..



ni lupak lin. pembantu undang-undang gak. makan je la.. asyik mengomel je kata lauk tu tak sedap..



ni hanim. kerani sambilan kat tempat aku. apa kebenda yang ko makan tu. hitam jo



ish-ish.. comel nye budak ni. anak sape ekkk... AKU LAH AMY...

3 comments:

Y u Z z 9071 said...

haa betula comel lah...

uii nak cubit pipi dia la..

ala-ala...comelnye....

viruspadu said...

hehehe... memula tgk wajah2 org lain...


tup2 last sekali baru wajah dia kan

cute betul

Y u Z z 9071 said...

bila la nak update kak amy OIIII