Selamat Pengantin Baru ' Wan & Eila'

Selamat Pengantin Baru "Wan & Eila"
Wan adalah adik aku yang no.2. Adik beradik aku bukannya ramai pun. Hanya 3 orang je.
Jadi semua dah satle. Sabtu lepas rombongan ke Chini. Bernikahnya hari Sabtu lepas asar. Jadi pagi-pagi lagi dah berangkat. Jadi ni kali kedua aku jejakkan kaki ke Felda Chini ni. Masa first time aku pegi dulu time member opis aku kawin.


Masa ni baru lepas akad nikah. Baru la rasa lega. 3 kali gak la nak lafazkan. Punyalah menggigil tangan masa nak akad nikah.


aku ngan wan. gile gemuk aku sekarang. tapi berat aku masa ngandung ni tak la naik sangat.


dan masa ni pengantin perempuan dah nak hampir2 pengsan. mungkin akibat cuaca yang panas sangat pulak ngan baju yang ketat tu. nak senyum pun dah tak larat.

* sorry la pic aku tak berapa nak terang dah. kamera aku pun dah nak lingkup dah. sok2 ada lebih duit nak cari yang lain.

1 comment:

teruterubuzu said...

selamat pengantin baru..
semoga ke anak cucu..
Amin..
haaaa.. tersabarnya saya..