..kambing ayahku..

kali ni lain sikit entry aku. nak cite pasai kambing lak. asyik cite pasai orang je. ni kambing-kambing ayah aku jaga kat kampung melaka. ayah mula pindah ke melaka bila berhenti keja kat DRB HICOM dulu. terus wat pengusahaan menjaga kambing. bagai-bagai jenis gak kambing ayah aku bela..comel-comel belaka.. tapi bau.. usah di cakap buuuuuussssukkkkkk...



en assuad ni apa-apa binatang pun bukan main suka lagi.





sibuk anak-anak aku bagi makan.. sampai atuk dia bising. kejap-kejap bagi makan.. leh bankrup lo..





nak cuba.. nak cuba... tengok rilex nye aku bagi.. tapi lepas tu menggelupur kegelian. ada ke di jilat tangan aku.. eee.. geli geleman aku.

3 comments:

@in said...

dulu ayah say pun bela kambing tapi tak banyak la... ada jenis spesies camtu saya gelar tinge panjang... tapi bau memang dasat la kan...gaknya that's why terjadi perumpamaan " busuk cam kambing"...hehehe

Y u Z z 9071 said...

wa...bole la order kalo si anong nak buat kenduri cukur jambul

boleh kan?

emellia said...

buleh kot..
nanti try tanya ayah dulu